Monday, June 11, 2012

Apakah Tarikh Keluaran Setem China Ini?


Gambar: Setem-setem yang ingin diketahui tarikh keluarannya

Saya memiliki katalog setem Yang's Postage Stamp Catalogue of the People's Republic of China tetapi saya tidak dapat mencari tarikh keluaran setem-setem sebagaimana gambar di atas. 


Oleh itu, mana-mana peminat setem yang mengetahui tarikh keluaran setem-setem tersebut, harap dapat bantu saya dan hantarkan e-mel kepada setemstamp@yahoo.com  .


Jika tidak tahu tarikh yang tepat, memadai beritahu saya tahun setem tersebut dikeluarkan. Untuk mendapat imej yang lebih besar dan jelas, sila klik pada gambar tersebut. Saya dahului dengan ucapan terima kasih.


[Pada 19.6.2012, saya telah dapat pengesahan maklumat negara dan tahun setem tersebut dikeluarkan daripada seseorang yang masih belum kenali rapat. Terima kasih di atas maklumat yang diberikan. Rupa-rupanya setem di atas bukanlah setem Republik China tetapi Republik China (Taiwan) atau lebih senang disebut negara Taiwan]