Thursday, May 7, 2015

Setem Jerman Masih Ingin Dimiliki

                                           Gambar: Setem Jerman Kepelbagaian Tema

Lebih kurang pada 4 Mac 2015, saya telah menerima setem yang telah digunakan dari Jerman. Mungkin ada yang tertanya, asyik setem Jerman yang banyak dipaparkan dalam blog ini. Tetapi itulah hakikatnya. Saya mendapat banyak setem Jerman berbanding negara lain. Kadang-kala surat dari negara lain pun memberi setem Jerman kepada saya. Adakah ramai pengumpul setem dari Jerman? Adakah rakyat Jerman prihatin untuk menyelamatkan setem mereka daripada dibuang begitu sahaja? Itulah persoalan sering bermain di fikiran saya.
 
Apakah setem Jerman yang menarik perhatian saya kali ini? Setem bertemakan sains, kereta dan kucing menarik perhatian saya. Setem Jerman...saya masih ingin terus memiliki.
 
____________________________________________________________