Thursday, March 19, 2015

Surat Brazil Dinanti

                                                Gambar: Teruja Setem Amerika Selatan

Surat dari Brazil kali ini sememang saya tunggu disebabkan kenalan saya pasti akan menghantar setem-setem dari beberapa negara Amerika Selatan. Akhirnya, pada 15 Januari 2015 sampul surat yang mempunyai warna tepi yang cantik telah sampai ke tangan saya.

Surat ini mengandungi setem Brazil, Argentina, Chile, Colombia, Peru dan Venezuela. Inilah kali pertama saya memiliki setem Columbia, Peru dan Venezuela. Seronoknya! Terima kasih kepada kenalan Brazil yang bertukar-tukar setem dengan saya.

                                            Gambar: Setem Colombia Pertama Dimiliki


                                                Gambar: Setem Peru Pertama Dimiliki


                                             Gambar: Setem Venezuela Pertama Dimiliki

________________________________________________________________